la loc

Când mi-ai prins bărbătește talia,
întreaga mea lume s-a strâns în jurul tău
și ți-a dansat pe coaste,
căutând un loc prin care să te pătrundă
printre sunetele acute de chitară
și printre tunetele cuvintelor nerostite
care-mi spărgeau craniul.
Gura? M-a întrebat corul.
Ah, ce noroc că ți-am aflat-o,
scumpule muritor,
ce înălțător sentiment m-a distrus!
Aș fi vrut să-ți fug din ochi,
să-ți scap din strânsoare,
dar eram unde mi-am dorit, implorând, să fiu.

Cum mi te-am găsit, iubite pieire,
între-acele două brațe din care n-aș mai fi vrut să scap
oricât soare mi s-ar fi promis dincolo de întrunericul lor.
acolo erai, în dezolare și prăpăd
și-acolo eram și eu
chiar și-atunci când rătăceam, uitată de el,
în alte brațe goale.

Leave a Reply

