rămâi

când pleci
se dărâmă orașele construite din pașii noștri în mine.
visele-mi rămân sufocate sub cărămizi
care mă-neacă și mă fac să vomit viața.
nu mă mai privi. înainte să închizi ușa timpul îngheață
și nu mă lasă să îngheț și eu,
nu, pe mine mă zidește între ce-avem și ce nu vom avea
și mă obligă să văd cum pleci iar și iar,
cum eu sunt doar o secundă din timpul cu ea.

fluturii au noroc
că sunt frumoși și trăiesc puțin.
mie mi-ai luat tot când mi-ai atins mâna.
dar trăiesc mult, în fiecare zi mai multe vieți
și-n toate tu ești acolo.
minunate, și-aș vrea să nu mai deschid ochii,
să nu mai aud pașii,
să nu mai.

pleci

Leave a Reply

