suspensie

prima dată când te-am simțit
mi-am spus că mai bine mi-aș împături inima
și-aș pune-o la loc sigur, unde să n-o atingi.
apoi m-am găsit sufocată de fumul de țigară
pe care ți l-aș fi respirat, înecăcios, direct din plămâni,
doar să ți-i curăț
și-am uitat că am și eu doi,
care-mi păzesc cel mai de preț lucru
pe care ți-l pot da zvâcnidu-mi din palme.
nu vreau să m-arunci, dar nici să mă ștergi.
lasă-m-așa, murdară, că-mi place să fiu,
îmi place când îmi învinețești coapsele și când mă faci să obosesc privindu-te de jos,
iar după rugi îți șed în brațe, liniștită ca un cadavru,
că inima am împăturit-o oricum,
dar doar să-ți încapă mai bine-n pumn.

Leave a Reply

