#gând

Am scâncit de durere atunci când am eliberat fumul de țigară. Am fumat-o pe cea pe care mi-ai lăsat-o. A fost primul lucru pe care l-am făcut de dimineață, stând jos, pe gresia rece, rezemată de calorifer. M-au durut plămânii de la ea și a început să mi se învârtă capul. Am dormit, din nou, doar câteva ore, am întârziat patruzeci de minute la muncă și am niște cearcăne care te-ar împiedica chiar și pe tine să mă minți că-s frumoasă. Am isprăvit-o gândindu-mă la tine și am zâmbit puțin când am văzut că țigara din care-mi trăgeam moartea avea, la capăt, o parte mare de scrum, exact cum au țigările tale. M-am mai gândit, simțind sulițele din piept, că-i imposibil ca pe tine să nu te doară atunci când tragi cu putere din țigările astea. Și apoi am început să mă întreb dacă nu cumva te pedepsești, inconștient, pentru cine dracu știe ce și poate de-asta-ți pricinuiești durerea asta și le-accepți pe restul, pentru că ai impresia că le meriți.

tumblr_ne7te5s3iB1sm8fvro1_500

Leave a Reply

