printre versuri, a ta

te-aleg să mă rescrii,
căci te trăiesc și m-am citit în tine,
și în timp ce ți-am alergat alergat prin vene cu o viteză care m-a amețit,
mi-am auzit numele șoptit din toate părțile corpului tău.
te-am străbătut mai repede decât lumina străbate abisul,
așa că ți-am dat miliarde de tururi, iar acordurile numelui meu
m-au făcut să rămân și să te parcurg de alte miliarde de ori,
căci atunci când mă chemi, nu pot decât să rămân îngenuncheată de dorința
de a săruta fiecare gând ce-mi e destinat;
și-aș vrea să-ți rămân în sânge până nu mai știu unde încep și unde te termini.
până când circuitul nostru devine infinit,
pentru că infintă-mi este și dorința de a mă dărui ție,
dincolo de orice realitate nefericită pe care-am gândit-o vreodată,
în urma oricărui gând de sfârșit,
care-mi face ochii să sticlească și sufletul să tremure dinainte să fi rostit un „atât”…
așa c-o să-ți străbat drumurile inimii și-o să trăiesc acolo, în liniște
prin tine, în tine și-n timp, și nu o să plec decât atunci când ți se vor fi ofilit venele
și-ți vor fi murit demonii din privire, aceeași care te fac atât de uman, frumos și viu.

și-atunci mă vei găsi printre versuri, a ta.

2 thoughts on “printre versuri, a ta

Leave a Reply

