inconștiență

nebunia este blestemul singurătății și arma ascunsă a pielii celor care-ar da realitatea pe o atingere apăsată.
doare și-i galbenă, precum vânătăile în calea lor spre vindecare,
iar nebunia mea rănește mai tare decât ar răni cea a oricărui alt nebun,
pentru că nu mă lasă să te am, nu mi te dă,
ci mi te cere cu îndârjire, cu aroganța unei stăpâne.
și cine-s eu, neînsemnată, să contest propria nebunie,
a mea inconștiență, care te smulge din brațele ce-mi tremură de dorul cărnii ce-ți șade pe oase?
nu lupt cu ea. aș pierde repetat, cum pierd și-n fața realității – mov, de alfel,
căci realitatea-i primul simptom al loviturii pe care cei iertați o numesc viață.

Leave a Reply

