Pentru tine, cel ce nu m-ai avut

Uneori, eu sunt cel mai mare dușman al meu. Voi m-ați făcut să fiu. Voi m-ați făcut să nu mai văd bine în oameni și să fiu cinică și nepăsătoare. Voi mă transformați în cel mai mare dușman al vostru, pentru că viața e al naibii de imprevizibilă.

***

Te-aș fi iubit tare de tot, m-aș fi aruncat cu totul în povestea noastră ce mi-ar fi părut fără căpătâi. Ți-aș fi pus inima mea într-o palmă și-o sticluță cu acid în cealaltă. Ți-aș fi dat ocazia să mă distrugi oricând și-aș fi trăit doar cu promisiunile tale și cu speranța că nu o s-o faci.

Cât te-aș fi iubit, idiotule… vorbesc pentru tine, cel ce încă nu m-ai avut.  Te-aș fi iubit, dacă apăreai mai devreme.

Acum nu mai am cum să iubesc. Iar tu nu mai ai ce. Sau poate chiar acum o s-o faci. Poate-ți plac provocările.  Dragule, voi fi blestemul tău. Dă-mi luna de pe cer, iar eu o să-ți iau pământul de sub picioare. Și nu o să-mi pese când o să plutești în neant. Și eu am plutit din vina altora. Așa cum noi plătim pentru păcatul primilor oameni, tu o să plătești pentru păcatul primilor care m-au dezamăgit. E un cerc otrăvit. Dar lasă, și tu ai păcatele tale, sunt convinsă. Și tu ai rănit. Așa-s oamenii, să știi. Așa ne formăm. Ea l-a rănit pe el, tu o rănești pe ea, eu te rănesc pe tine… nimeni nu scapă cu sufletul curat.

Oamenii sunt toxici, dragul meu… dacă o să înțelegi asta, o să te doară mai puțin.

2 thoughts on “Pentru tine, cel ce nu m-ai avut

Leave a Reply

