Am hotărât! Blogul ăsta o să fie doar pentru sufletul meu și pentru cei ce vor să arunce o privire-n el. O să fie un blog despre dragoste, revoltă, durere, singurătate, dorințe. Am încercat să-l fac atractiv prin glume și printr-o atitudine care nu mă definește în totalitate, dar am ajuns a mia oară la concluzia că eu scriu bine doar când îs tristă. Când îs tristă sau când degetele-mi sunt purtate de ce simt.  Să știți că în general nu-s o persoană negativistă, tristă, asocială sau așa ceva (am mai sus asta), doar că am o perioadă mai proastă. Știți voi, timpul le rezolvă pe toate :)! Ei bine, sper să fie valabilă treaba asta și în cazul meu… Vă invit în sufletul meu!

Leave a Reply

