Scrisoare către tine, partea 3

Te uitasem, dar azi-noapte te-ai strecurat iarăși în gândurile mele. Iar ai dat la o parte tot binele și te-ai așezat în centru, cu o țigara în mână, fumând amintiri.

Mi-a fost bine. Am crezut că mi te-am scos din sistem, că m-am dezintoxicat, că-s curată și că ai luat iubirea aia murdară și bolnavă cu tine, dar nu… ai lăsat-o aici, să mă topească.

Știi, pentru un moment n-am  observat că ai plecat. Eram amorțită, dar acum am început să îmi revin și să realizez ce departe ești de mine. Sunt granițe, dar mie îmi par galaxii. Nu o să te mai văd, nu o să te mai simt, nu o să-mi mai vorbești. Eu îți vorbesc și-așa, sperând că vântului o să i se facă milă și-o să-ți aducă cuvintele mele.

Și deși ești plin de venin, atât de plin, încât o să te otrăvești în timp, îți știu partea bună. O știu, o iubesc, și-mi pare rău c-o s-o omori. Nu o să reziste sub greutatea remușcărilor pe care-o să le simți când o să-ți dai seama că te-am iubit, iar tu m-ai rănit mârșăvește.

Doare, dar mi-amintesc cum stăteam cu capul pe pieptul tău gol și cald în seara aia și cum îți ascultam bătăile inimii. Mi-era frică să vorbesc, iubitule, fiindcă nu voiam să-i întrerup ticăitul. Stăteam acolo, goală de haine și gânduri, și ascultam ce spunea inima ta. Și-mi spunea ce tu nu mi-ai fi spus niciodată. O ascultam zâmbind, cu ochii în lacrimi, mângâindu-ți gâtul și iubindu-te c-o infinitate de suflete.

Acum mă privesc de sus, scriindu-ți, deși știu că nu o să citești niciodată, și rememorând ultimele noastre clipe împreună. Ultimele. Chiar ultimele, pentru că nu o să mai am puterea să mă întorc. O știm amândoi…

De asta-ți spun adio, cu un zâmbet pe față și cu durere prelingându-mi-se pe obraz…

Păstrează-mă-n suflet, ciocolată!

Leave a Reply

