Scrisoare către tine, partea 2

De 3 zile am început să-ți port iarăși tricourile. Sunt atât de dedicată  ție, dragule, că le miros cu o patimă de om nebun. Pun tricoul la nas și trag cu sete aer în piept, doar-doar de ți-oi simți parfumul. Cu o sete atât de mare, de mă opresc din a-ți trage pe nas urmele de parfum rămase pe tricoul ăla doar când simt că-mi explodează pieptul și că în plămânii mei e doar aer prost, nu parfumul tău. Le port fiindcă mă fac să te simt aproape de mine. Da, sunt atât de obsedată. E amuzant să o spun, pentru că doar eu știu cât de serios vorbesc de fapt.

De aseară am început iar să mi te imaginez gol. Și îmi place atât de mult ce văd, încât dacă am fi afară, în frig și ninsoare, goi, m-ar încălzi doar imaginea asta. M-ar încălzi atât de tare, c-aș arde goală, dar plină de tine, sub privirile tale înghețate de timp.

Esti atât de frumos pentru mine… nu îmi vine să cred ce gânduri bolnave sădești în mintea mea. Simetria, perfectiunea, fermitatea ta sunt pur si simplu un deliciu pentru ochii mei. Ce ar trebui să fie o tortură, un chin, e desfătare. Nu plâng pentru că-s chinuită, plâng pentru că știu cum o să se sfârșească.

Tu-ți dai seama cât te iubesc? Îți dai seama că atunci când sunt cu tine și te am și ar trebui să fiu fericită, eu sunt tristă și plâng fiindcă mă gândesc că o să te pierd din nou? Îți dai seama că durerea aia pe care o să o simt când te voi pierde din nou se întinde pe ițele încurcate ale timpului, din viitor până în prezentul nostru împreună? Ajunge la mine tocmai de acolo…

Mă faci să fiu împăcată cu mine. Chiar și atunci când nu sunt sau când tu îți dorești să mă faci să simt exact pe dos. Cu tine sunt o altă eu. Scoți la iveală tot ce-i mai pervers, rău și meschin din mine, scoți partea aia pe care o ascund de toți, pentru că oricine ar judeca-o și-ar arde-o pe rug. Tu o cunoști de ani buni și te bucuri de ea. Ba chiar o răsfeți. Cred că o placi și o iubești mai mult decât pe mine, întregul.

Urăsc să fiu departe de tine. Chiar și dacă suntem în același pat, te simt departe dacă nu mă atingi. Te simt departe și-mi e dor de tine. Acum îți scriu pentru că nu ești aici și nu mă simt întreagă și încerc să umplu golul cu ‘cuvinte. Ești piesa mea centrală și nu ești aici să mă întregești.

Leave a Reply

