Scrisoare către tine, partea 1

Te iubesc. Te iubesc atât de mult că aș vrea să te lipesc de mine, să fim ca doi siamezi, ca să te simt tot timpul aproape. Ar fi mult mai simplu. Nu ai putea să scapi de mine nicicum, doar printr-o operație pe care oricum nu ți-o permiți și oricum nu ai putea să o faci fără acordul meu. Aș vrea să împărțim aceeași inima, ca să simți și tu iubirea aia pentru mine, pentru tine, pentru noi. Pentru noi și corpul ce-l împărțim.

Te iubesc atât de mult că nu aș avea nevoie de sex, deși înnebunesc când mă atingi. Am face sex din priviri, cum am făcut de câte ori ne-am aflat în aceeași încăpere. Plăcerea ar fi incomensurabilă, intensă și persistentă, cum a fost în noaptea aia în care ne-am iubit cu hainele pe noi.

Te iubesc atât de mult, încât n-aș avea nevoie decât de o tub de oxigen dacă te-aș simți deasupră mea, care să-mi pompeze aer în plămâni atunci când o să uit să mai respir. Nu aș vrea să dorm, nu aș vrea nici măcar să clipesc de frică să nu dispari. Nu aș avea nevoie de apă sau mâncare, pentru că tu ai substitua cu brio toate nevoile mele fiziologice.

Te iubesc atât de mult, încât dacă ai fi plecat departe, mi-aș vinde organele să fac rost de bani pentru a ajunge la tine.

Te iubesc atât de mult, încât aș putea scrie zeci de cărți despre tine și despre cum ne-am cunoscut în toate viețile noastre anterioare. Sunt sigură că și în altă viață, tot pe tine te-am iubit. Chiar și atunci când eu eram gazelă și tu tigru.

Te iubesc atât de mult, încât dacă locul și momentul în care aș putea să te am pentru ultima oară ar fi într-o piață publică în Siria, aș accepta bucuroasă să te am și apoi să fiu ucisă cu pietre.

Te iubesc atât de mult încât urăsc să zic ”te iubesc”, pentru că am impresia că relevă o prea mică parte din sentimentele pe care ți le port.

Te iubesc atât de mult încât aș vrea să ni se oprească inimile în același moment atunci când va fi cazul, pentru că nu aș vrea să trăiesc fără tine sau să merg într-o lume în care tu nu o să fii.

5 thoughts on “Scrisoare către tine, partea 1

Leave a Reply

